En uddøende race

Titel: Can. Mag. husmoder
Et indblik om alt hvad en nutidig landbokvinde og husmor arbejder med i hverdagen.
Du vil få spare tips, madopskrifter og ideer til hvordan man kan genbruge og genanvende brugte ting.
Jeg vil skrive små historier fra en tid, der var engang, og oplevelser fra mit skønne liv som hjemmegående husmor.

mandag den 6. februar 2017

Vi stænker tøj

Som beskrevet i tidligere indlæg så hjælper alle til med husholdningen her i huset
Her stænker vi tøj så det er klart til strygning i morgen.
På billedet nedenfor ses mit dejlige barnebarn i fuld gang med at stænketøj. Og tænk sig samtidig får man lov til at leger med vand.
Jamen det er jo herligt ikke.
Jeg slå her 2 fluer med et smæk. Den lille dejlige får lov til at lege og være med samtidig jeg får noget fra hånden.
Og vi hygger os kan I tro.

Minna Rosa stænker tøj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar