En uddøende race

Titel: Can. Mag. husmoder
Et indblik om alt hvad en nutidig landbokvinde og husmor arbejder med i hverdagen.
Du vil få spare tips, madopskrifter og ideer til hvordan man kan genbruge og genanvende brugte ting.
Jeg vil skrive små historier fra en tid, der var engang, og oplevelser fra mit skønne liv som hjemmegående husmor.

mandag den 6. februar 2017

Harestegen

Resterne af harestegen
Stegen blev så god at jeg helt glemte at tage et billede af den inden vi gik ombord i den.
På billedet ovenfor ser I resterne af dyret.
Jeg serverede kartofler, gulerødder og vildtsovs til. Og naturligvis lidt ribsgele skulle der også til.

Jeg stegte den i mit brændekomfur, først brunede jeg den af og sidenhen skruede jeg ned for blusset, og stgte den ved svag varme 1 time.
Jeg havde lagt røget bacon over. Det gør at stegen ikke bliver tør, og så får den også den lækre vildt smag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar