En uddøende race

Titel: Can. Mag. husmoder
Et indblik om alt hvad en nutidig landbokvinde og husmor arbejder med i hverdagen.
Du vil få spare tips, madopskrifter og ideer til hvordan man kan genbruge og genanvende brugte ting.
Jeg vil skrive små historier fra en tid, der var engang, og oplevelser fra mit skønne liv som hjemmegående husmor.

fredag den 5. august 2016

Min melbeholdning

Hos en husmoder af min kalibre må der meget mel til.
Jeg kører hver 3 måned til Knuthenlund på Lolland for at hente mel og kød af landets bedste kvalitet.
Melet kan nu også fås hos min lokale købmand, men dog ikke i de store poser. For er der mon andre end jeg der er så nørdet at bage så meget?
Hylden blev fyldt op i tirsdaga og jeg har allerede brugt 4 kg. af den ene pose og 2 kg af en anden.
Nu har jeg 3 nye brød til hævning og vi glæder os til de er færdige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar