En uddøende race

Titel: Can. Mag. husmoder
Et indblik om alt hvad en nutidig landbokvinde og husmor arbejder med i hverdagen.
Du vil få spare tips, madopskrifter og ideer til hvordan man kan genbruge og genanvende brugte ting.
Jeg vil skrive små historier fra en tid, der var engang, og oplevelser fra mit skønne liv som hjemmegående husmor.

onsdag den 2. marts 2016

Et ordenligt brød og postej

Da vi er løbet tør for leverpostej var jeg så heldig at der var en enkelt ubagt tilbage i fryseren. Det er så dejligt at jeg bare kan tage op og bage en postej når jeg er løbet tør.
Men da det var den sidste ved jeg også, at jeg i de nærmeste dage skal lave nogle flere som så kan komme i fryseren.
Postej før bagning. Lige hevet op af fryseren


Igår fik jeg bagt 2 langtidshævet rugbrød,og de smager pragfuldt, men smuldre desværre lidt. De er bagt "ud- af-hovedet", så derfor kan jeg ikke fortælle hvad jeg har gjort siden de smuldre lidt, men jeg tror der er for lidt ølandshvede i.
Skorpen er blevet dejlig sprød.
2 rugbrød a la Egegården


Ingen kommentarer:

Send en kommentar