En uddøende race

Titel: Can. Mag. husmoder
Et indblik om alt hvad en nutidig landbokvinde og husmor arbejder med i hverdagen.
Du vil få spare tips, madopskrifter og ideer til hvordan man kan genbruge og genanvende brugte ting.
Jeg vil skrive små historier fra en tid, der var engang, og oplevelser fra mit skønne liv som hjemmegående husmor.

torsdag den 3. marts 2016

Egegårdens retro klude

Mine klude er strikket i hånden og er fremstillet af god kvalitets bomuld.
Det er sjovt at lave noget som ligner de god gammeldaws klude, som man iøvrigt stadig kan få hos min lokale købmand Nemlig købmandsgården i Sandved.
Her kan du også få foder til heste, grise, høns og mange andre dy.
Og så kan man også få noget som gibsskruer. Det var noget vi ikke ventede at finde hos Marie Louise som vores købmand hedder.
Mange tror at det "bare" er en lille kiosk, men de tager grueligt fejl. Nej det er en rigtig købmand hvor man kan få alt det vi har brug for, os som bor på landet.
En stor respekt til vores købmand, Marie Louise.
Nå men mine klude kan man købe i min lille blå butik, når vi kommer lidt hen på foråret og sommeren, da jeg lige skal have fremstillet nogle flere.
Min første retro klud i blød bomuld

Ingen kommentarer:

Send en kommentar